Tisdag 10/2

Imorse vaknade vi samtidigt allihoppa och gick upp tillsammans, vi gjorde oss iordning
och J åkte till jobbet. En stund efteråt packade jag och Lill-J vagnen  och gick bort emot dagis.  
Sedan efter att jag hade lämnat lilleman så fick jag äran att skrapa rutorna på bilen, fy vad kallt det var om mina små fingrar. Jag åkte ner till skolan och hade vård och omsorg 2. Vi gjorde en quiz för att se om vi kunde komma ihåg föregående lektionens innehåll, jag fick 13/15 rätt, stolt!
Sedan började vi prata om provtagningar och diabetes. Vi fick även ta sockerprov på varandra, allså stick i fingret.
Jag började nästan skaka av rädsla när jag hörde orden, sticka varandra haha. Vart så otroligt rädd för det sedan barnsben. Behövde inte bli stucken, tack och lov. Men jag fick sticka och det var ju inte lika farligt.
 
Sedan fick jag rusa till dagis på lunchen för  att hämta Jason som hade fått sådan hosta och  täppt näsa på dagis, så gick vi hem och bara mös istället, och städade lite.
 
 
Nufårjaggöragubbenlitesällskap :) Natti, PUSS!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0