Våran söndag

Då närmar sig denna söndagen´s slut och snart börjar en ny vecka, med skola, jobb och dagis, och även med träning. Ingen mer skräpmat eller massa socker, finito med det nu ett tag. =)
 
Idag har vi vart ute hos Jasons kusiner och åkt pulka med dom, han tyckte att det var jättekul och var inte det minsta rädd att åka i backen själv (inte jätte hög såklart & vi tog emot honom) han skrattade jättemycket. Och Xzeena drog han i pulkan en bit också, och det tyckte han också var jättekul! Får åka och köpa en riktig dragsele till henne :) 
Sedan åkte vi och handlade och åkte hem till min pappa och lunchade, sedan hem och gjorde en storstädning. Känns som om det är det ända jag gör nuförtiden, städa städa städa. Vill man ha fint får man lida pin haha. 
Sedan kom min syster och kusin på besök och vi åt pizza (sista på ett tag) och spelade bingolotto. 
 
Nu ska vi snart bädda ner oss i den nybäddade sängen och sova, ska bli så skönt! För natten till idag var inte jättebra. Började med att Jason vaknade klockan 3 (!!) och ville kolla på barnpogram på min telefon, men det fick han självklart inte. Och då blev han antagliten sur på oss och tryckte in sugnappen på vällingflaskan och hällde allt över sig. Så pjyamasen fick åka av och sedan slumrade vi till, då vaknar jag av att jag hör "Psssss" och det blir blött på hela min sida av sängen, japp då hade Jason dragit ned blöjan och pissat! 
Jag fick "glatt"gå och lägga mig  soffan! hoppas  en lugnare natt inatt haha
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: N

Ska också försöka sluta med allt socker man får i sig!

2015-02-01 @ 23:15:20
URL: http://nouw.com/nathaliemaria
Postat av: Life of Johanna

Ja jag hoppas firman hör av sig idag så de kan komma och kika på det, vi tror inte det är ngn fara, men man vill ju veta :)

2015-02-02 @ 07:03:32
URL: http://lifeofjohanna.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0