Gonatt

Har precis kollat på Step up all in med Joakim, den bar bra och det var kul att många av dom "gamla" var med! :) 
Innan idag har jag och Jason myst hemma medans Joakim jobbade en stund. Sedan åkte vi och shoppa lite saker till hemmet. Blandannat nya sängkläder, rooosa lakan! wei! älskar rosa! haha
Sedan åkte vi till svärmor och svärfar en stund och sen blev det mys hemma. Jason har fått någon fox idé att lägga saker i skorna här hemma haha förut hittade jag en bil i min sko och nu när jag bar ute med Xzeena så hittade jag en stor skruv i en av mina uggs och i den andra låg en spik och två andra små saker haha! små överraskningar får vi i skorna hör haha! söt unge.

Gonatt på er ! Puss!


Kommenterar gör du här!
Postat av: Gravidresan

Hej!

Läste din kommentar nu ang tävlingen här på bloggen och ser att jag missade den - synd...men tack för erbjudandet. Är inte inne dagligen på bloggen så kan vara lite seg på att svara :) Ser att du bor i Kungälv, kul med fler göteborgs-bloggar!

2015-02-01 @ 19:07:10
URL: http://gravidresan.blogg.se
Postat av: linah

va söt!:D

2015-02-02 @ 12:11:38
URL: http://nouw.com/linahs

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0