Haft en ...

hyvsat bra dag med bara lite trots, ganska mycket i början av dagen men det blev bättre efter lunch! haha.
Han har hittat på en heldel idag också men idag orkar jag faktiskt inte skriva ned allt, kan tala om att det mesta var med vatten och våta golv, STUP I KVARTEN! men annars har han vart underbar, haha.
 
Vi var hemma på morgonen/förmiddagen och lekte och kollade på sommarlovsmorgon, myste på balkongen med vattenmelon och sedan gick vi ut och gick med Xzeena. Skulle egntligen till affären men Jason vägrade att gå ut utan Xzeena, och satte sig på tvären och gallskrek så trött som man är så fick jag ta med både hund och Jason ut och gå istället, vågar INTE binda min älskade hund utanför affären, aldrig i livet. 
 
Sedan efter att Jason hade sovit lunch så kom min syster hit och tvättade lite kläder och åt middag med oss, pastagratäng fick det bli lätt och gott. Tillochmed min lillasyster gillade det, GILLADE det och hon gillar inte pasta i vanliga fall. Sedan åkte vi till kärna, till Jasons farmor, farfar och farbror, där fick Joakim badat i poolen med Jason, och efter det hälsade vi på kusinerna, och hämtade Jasons väska och kläder som vi glömde där ihelgen, fullspäckad dag, idag också! Nu ska vi slappa lite framför tvn och sedan ska vi sova, gud vad jag längtar! sova sova sova, jag vill bara sova! 
 
Hoppas att ni har haft en bra dag!
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0