Min lediga dag är över.

Då var denna lediga dagen över, och imorgon är det tillbaks till jobbet igen.  Känns som man mer eller mindre bor där, tur att man trivs iallafall :) Men varför ska dom lediga dagarna gå så fort?! 
Idag har jag umgåts hela dagen med mina älskade ungar, J & X. Sommarlovsmorgon, och sedan blev det lite städa upp efter J´s hyss han får för sig lite då & då. Tror han hällde ut två glas dricka på balkongen på tre minuter, och sedan lyckades han även att plaska runt i X´s vattenskål och medans jag fixade med det så var han ett två tre, under mattan i köket, som jag precis innan la dit. Och sedan hann han även med att bädda upp HELA sängen, täcken log på golvet och lakanet var påväg ner det också. Allt detta mellan 7-12, sedan kom min syster och räddade mig ifrån en utbrott, haha! Så ska han vara på X helatiden, och han lyssnar inte alls på vad man säger till honom. Han är så underbar! Kan tänka mig 10 till tror jag, haha! 
 
Men iallafall så gick vi ut och handlade med syster/moster och tog en promenix ner till systemet för hon skulle handla där, men icke sa nicke, storasyster Sandra hade inget körkort med sig så lillasyster Caroline fick inte handla, hahahaha! Trodde vi skulle dö, men kassörskan tyckte iallafall att jag såg så himla ung ut! Tackar tackar.. =) Fick kört ner Carro igen efter vi hade ätit och Joakim hade kommit hem haha. 
 
 
Ne kika lite på Empire och sen sova! Natti =)
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0