äntligen fint väder!

Som vi har väntat på denna värmen som har kommit nu, äntligen! Hoppas bara på att den håller i sig. 
Idag har jag gått ute hela dagen, det är det som är så positivt med att jobba i hemtjänst, speciellt när man inte behöver använda bilen överallt. Så idag har jag nog gått ganska så långt mellan halv 8 till fyra med några sitt pauser, typ på rasten haha. Så idag har Jason vart på dagis en lång dag, men imorgon är vi lediga igen! 
Så imon ska vi ut och leka i det fina vädret, gå och äta glass med moster, och köra hans fräcka nya bil som han fick på sitt kalas ihelgen. 
 
Idag är jag även en ganska så trött mamma, sov inte alls bra inatt. Det var varmt och jag kunde inte hitta något gott sätt att ligga på, för på min högra sida så log Jason och knudde, och på min vänstra sida nere vid bena log Xzeena och knudde och dom är SÅ varma! Men jag kan inte lägga bort dom heller, vill ha dom där! haha
Jason kommer så småning om få börja vänja sig vid att sova i egen säng, men Xzeena har sovit brevid mig sedan hon var en valp så henne kommer jag ALDRIG att flytta på, hon är ju van vid att sova hos mig. Min lille plutt! :) 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0