beyond the lights

Hej! 
Idag har jag hunnit att umgås med min fina familj och även med min fina lillasyster ♡ guld är det! 
Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp och jobba en sista dag innan lite ledighet! Och imorgon fyller världens bästa lillasyster år också, hela 22 år. Sorry sistah du börjar också bli gammal höhö ;) ♡ 

Jag har sett en jättebra film, började med den igår och avslutade den nu ikväll "Beyond the lights" heter den. 
Den handlar om Noni som är en riktigt duktig sångerska, hennes mamma har höga drömmar om henne redan som liten och Noni blir en jätte framgångsrik popstjärna, men hon mår inte jättebra utav det. Men drömprinsen kommer och räddar henne! Ni måste se den! :) 
& nu måste jag sova haha. God natt! 


(Och en sak till, jag har inte rökt en ända cigg på 4 dagar och typ 8 timmar!  Sjukt stolt, har vart väldigt jobbigt eller det är väldigt jobbigt. Men de blir lättare och lättare för varje dag! Men visst de saknas något i min vardag men de är värt att kämpa!) 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Sandora

Låter som en bra film :)

2015-06-22 @ 00:41:42
URL: http://sandoras.se
Postat av: Maria

Duktig du är jag vet hur jobbigt det kan va att sluta röka. Men dom två första veckorna är jobbigast sen rullar det bara på :D Kämpa på!

2015-06-22 @ 20:34:22
URL: http://mammamia.vimedbarn.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0