Citiboard

Gillar du snabba affärer? att få dina saker sålda fort och enkelt eller att köpa saker fort och enkelt - Det gör jag!
Missa inte Citiboard.se, det är en köp och sälj sida som man kan lägga upp sina annonser gratis, det tycker jag är jättebra för att på näst in till alla köp och säljsidor så kostar det nästan mer att lägga ut annonsen än vad man får för den, så det är kanon med en gratis sida! 
Detta fina utomhus bordsetet hittade jag i Varberg! så fint nu till sommaren, glasen fann jag i gävle & smides soffan i Borås. 
Detta är verkligen den perfekta köp och sälj sidan för den som älskar att shoppa och fynda alla möjliga olika saker emellan himmel och jord, nya inrednigsaker och ja allt möjligt. 
Funderar på att kolla efter saker här till husvagnen, nya utemöbler kanske ! :P Eller kanske tillochmed en ny husvagn?! ne skoja, men vi ska ju läggga ut bilen ikväll, så den kanske hamnar på denna sidan! Håll utkik! :D 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Maria

Kul att det hjälpte lite med det jag skrev förut. Och kul för dej att du hållt upp så länge! Nu är det värsta över skall du se :)
Tack för tipset på annons sidan med där ska jag kolla in :)

Svar: aa nu känns det lite lättare faktiskt :P men de är lite jobbigt när man är med folk som röker, men jag har hållit mig ännu :D tycker jag du gör rätt i!! :D
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-07-01 @ 10:39:31
URL: http://mammamia.vimedbarn.se
Postat av: Kvartettmamman

Fräck bänk

Svar: visst var den! :D allt bra med dig :)?
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-07-05 @ 23:48:13
URL: http://nouw.com/kvartettmamman

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0