Denna dagen ..

Detta har nog vart den jobbigaste dagen på länge, en sån dag man bara vill dra täcket över huvudet och sova tills imorgon och hoppas på att morgondagen blir bättre. Jason vaknade så tidigt idag och har vart övertrött och inte alls viljat sova, han somnade nu. Han har lyckats göra sönder en glas sak som vi har flingor i, det var flingor och glas överallt, och just i den stund blir dammsugarpåsen överfull, och jag kan inte byta dammsugarpåse. Så kom mamma, så tänkte att hon kunde göra det men nej, då hittar jag inte påsarna.
Sedan det med gubben som ville köra in i oss, och sedan Jasons trots humör. Snälla låt Jasons födelsedag bli en bra dag, en lugn och rolig dag. 
 
Men jag kan inte gå och dra täcket över huvdet, det funkar inte. Så hoppas resten av dagen blir bra, ska hem till pappa på middag sedan, och efter det ska jag åka och köpa present till Jason. Tror jag vet vad jag ska köpa, men får nog köpa något mer. Ni får se hans presenter imorgon :) längtar tills på lördag, för då ska han få något riktigt kul utav hans mormor och hennes gubbe, och det är även utav hans moster, gammelmormor, morfar och gammelmorfar. Spännande va? =) 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0