Depression delux!

Usch nu känner jag mig helt slutkörd, och fötterna värker efter två dagars promenix på jobbet. Bara två dagar till innan man är ledig en dag! Jag känner mig så jävla butter, och känner inte för att göra något.
Är det för att jag håller på att sluta röka tro? eller är det bara för att alla andra kan göra lite små roliga saker nu över midsommarhelgen och att jag får ligga här hemma som ett ruttet ägg och tråka för att man ska jobba hela helgen. 
Så skulle jag åka och hämta Jason Joakim och Xzeena efter jobbet, men nu vill dom att jag ska komma ut med välling ifall dom ska sova där inatt och jag får sova ensam hemma!! Jag HATAR att sova ensam hemma!! 
Är så sjukt rädd om ingen är hemma på kvällen/natten, och Xzeena morrar förminsta lilla om ingen annan är hemma mer än jag och hon och då blir man ju ÄNNU räddare. 
Yäyä, får la åka och lämna vällingen och hämta min vakthund!  och försöka bli på bättre humör ... 
 
Puss så länge! 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0