Happy birthday my dear son

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det lille Jason´s födelsedag HURRA HURRA HURRA! 
 
Tänk att det idag är två hela årsedan du ville komma ut ur mammas mage, två årsedan! 
Det är skrämmande vad tiden springer iväg, min älskade unge blir två år, idag! 
Det känns som om du nyss föddes, som om att vi nyss firade din ettårsdag! och nu är din tvåårsdag redan här!
Min älskade unge börjar bli stor, fast i mammas ögon kommer du alltid att vara mammas lilla pojke.
Vi har gjort så himla mycket ihop på denna tiden, vi har skrattat, vi har gråtit, vi har kramats, vi har myst, vi har lekt, ja det går inte att skriva alla saker som vi har gjort ihop och tänk vad mycket mer vi ska hinna göra i vårat långa liv ihop. Du är den sötaste och finaste sonen jag någonsin kunnat önska, du betyder så himla mycket för mig, du är min dag! Du gör allt värt att leva, du är såklart min solstråle! 
 
Mamma älskar dig, runt hela universum och tillbaka tiotusengångerom! 
 
 
 
GRAATTIIIS GRATTTIIIS GRAAATTTIS!! 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0