Och imorgon börjas det..

Nu är det söndag igen och imorgon börjar första arbetsveckan för mig på detta sommarschemat! 
Ska bli roligt, men gud vad jag längtar tills vi ska ha semester hela familjen, bara sisådär 5 veckor kvar!
Men det gör inte så mycket för det är ju knappt någon värme nu ändå, så hoppas den kommer senare i sommar! :) 
 
Idag har jag Jason och Xzeena haft en mamma med barn dag, och vart ute och gått och lekt. Joakim har vart och fiskat sedan 4 inatt, så han är lite mör nu haha. Vi har även vart hemma hos Jasons farmor och farfar och ätit middag efter att Joakim kom hem med massa fisk (USCH), dom åt fisk och jag åt kyckling, toppen! 
Aldrig gillat fisk! haha så vidrigt, luktar inte mumma heller! Men det var väl kul att han fick några fiskar för engångsskull haha. Nu ska jag mysa med familjen innan läggdags! För imorgon är det jobb för oss båda och dagis för Jason. PUSS PÅ ER !
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Blondina

Jahaa va kul :) Ja inom demens :P sj då?

Svar: Okejokej =) Jag är inom hemtjänsten :)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-06-14 @ 19:28:16
URL: http://blondina.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0