Promenaden med ..

min mamma, Jason och Xzeena. 
Vi gick hemifrån mig till ytterby, där vi skulle hälsa på min mormor. Det är ungefär 2 km att gå, och Jason gick hela vägen med Xzeena i kopplet! Så duktig min lille kille. Kan säga att han sovr riktigt gott nu haha.
Vi tog en korv med bröd lunch på preem, sedan fortsatte vi till lekplatsen utanför min mormor, efter det gick vi upp till min mormor, men den damen var inte hemma, som vanligt! haha hon har så mcket att göra om dagarna så ni anar inte, jag trodde det skulle vara en lugn tid när man gick i pension! haha, nä jag är så glad över att dom kan göra saker! =) Sedan skulle vi gå hem igen, Jason blev trött men ville inte sitta i vagnen och bara vägrade allt, men då, då kom min morbror i hans raggarbil så han körde hem oss, Jason blev överlycklig!
 
 
Nu ligger han sött i sin säng och sover, han somnade som en stock i min famn förut framför bolibompa.
Trött efter denna långa dagen, så har han inte sovit middag heller. 
 
PUSS!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0