1 mars

Hej! 
Idag är det den första mars och våren närmar sig pch likaså sommaren. Så jäkla gött! Såg att dom sa på vädret att det ska bli varmare den närmsta veckan :D åååh så gött! är så trött på det kalla sliskiga vädret nu så de är inte sant!
Snaaaart kan vi ut med husvagnen igen weii :)
Ska börja göra om inne i husvagnen nu tänkte jag, nya överdrag på kuddar och mya gardiner och det ska bli så mysigt. Försöka få det så somrigt som möjligt och mysigt :) 

Idag har vi vart hemma hos min pappa på middag :) och sedan mös vi hemma med bingolotto och wallander, Jason var svår somnad ikväll men han sov middag rätt sent så det var inte konstigt alls men nu sover alla mina tre hjärtan så gott brevid mig :) Imorgon ska jag Jason och Xzeena ha en mysdag och jag ska även göra en hemtemta i Etik! :) 

godnatt !


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0