Monday

Då var denna måndagen slut, och imorgon skulle jag ha haft vård och omsorg 2 men den är inställd för läraren ska iväg, så vi är lediga! Göttgött. Vi skulle göra en uppgift hemma, men det är ju helt AWSOME!
 
 

Denna helgen som var så var jag faktiskt, FAKTISKT ute i fredags på after work och sedan på party hatten. Det var kul! Så längesedan jag var ute så det var skoj att träffa jobbakompisarna och andra vänner som man inte sätt på läääänge! 
Dock så kändes det som om att dom flesta ville supa ned mig, shot efter shot och cider efter cider haha.
Men hemvägen var ju katatrof, haha. Min syster kom till party hatten och vi fick för oss att åka hem vid halv två tiden (tror jag) så vi ringde en taxi och gick ut, där tog min syster tag i första bästa taxi dörr och sa att vi ville hem haha han sa typ att han skulle köra några andra, men skit i de tyckte vi så han körde oss! Bra chaufför!! :)
Syrran var hungrig så det blev en taxirunda i driven på macdonalds haha. 
Sedan kom vi hem till min syster och åt, som grisar! (dagen efter var det pommes överallt hahah) och så sa jag att jag måste hem till min syster och skulle vara snäll och bädda ned henne, in kommer hon med lite blod i pannan hahah! hon slog i huvudet i dörren antagligen och när det hade slutat så gick jag hem. När jag nästan var hemma så skulle jag känna så jag hade allt med mig MEN då hade jag inte ens min jacka på mig! hahahah den glömde jag hos systeryster! Asså sikken kväll, nu ska mamma Sandra inte dricka på ett tag! =)
 
Men skoj var det! =)

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0