Nu är det fredagsmys

Hejsan ! 
Idag har jag haft fullrulle hela dagen, först hade vi redovisning i skolan och jag höll fanimig på att sjunka under golvet. Jag HATAR att stå framför massa folk och prata! Det är det värsta jag vet haha. 
Kände riktigt hur jag skakade och rösten skakade, och mina ben ville bara vika sig. Men jag KLARADE det, och när jag väl var klar så släppte det, då var det inte så farligt iallafall, men det är sjukt läskigt att ha MASSA ögon som glor på en, usch! Hoppas att det här aldrig händer igen. 
 
Men iallafall så var det hem och göra hemtenta med engång efteråt, kan säga att min hjärna var långt borta efter den traumatiska händelsen, redovisningen. Så vi får se hur detta provet blev haha.
Sedan tog jag tag i städningen hemma, dammsugit ALLA rum och alla vrån, samt svabbat golvet. 
Fått slängt ut massa skit som vi hade i köket och på balkongen efter renoveringen. 
 
Och sedan kom min syster på middag och efter en stund kom Daniel och Daniel för att spela beer pong, och nu ska dom åka så vi ska snart sova! Gött gött. 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0