Plugg plugg.

Imorgon är det prov, direkt på sköna morgonkvisten! Tur att man kan lite om provet, även om man inte har hunnit att läsa på så överdrivet mycket. Det går lixom inte att råplugga när man har barn, hund och gubbe haha. 
Nu har jag läst igenom det mesta och nu känner jag att jag måste verkligen sova så får vi hoppas på det bästa imorgon! 
 
Idag har vi bakat bullar, och mormor har vart här med gammelmormor en stund, vi var även ute och lekte på lekplatsen med Jason. Vi har haft en mysigt ledig dag idag. Sedan åkte vi och handlade med Joakim innan han skulle iväg, och sedan kom moster, så åkte vi med henne och handlade. 
Jason har även hittat på en del hyss idag, först förstörde han våran tv bänk, dörren hängde ner när jag kom in till storarummet. Sedan går jag in i köket och då sitter han och "tvättar" sin dunjacka i Xzeenas vattenskål! Ja, min unge är underbar! haha, han har även börjat att säga hej till alla lyckstolpar som vi går förbi, så hans pappa lärde han idag haha, jag dör! 
 
Godnatt på er ! Skönt med fredag imorgon, HELG! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0