Bodypump + plugg

Hej! 
Ikväll har jag varit iväg med syster och mamma och kört bodypump, och idag lade vi på lite mer vikter än vad vi brukar så imorgon kommer jag antagligen vara sängliggandes! haha nädå, måste ta mig upp för vi ska till tandläkaren jag och Jason för andra gången i hans liv, spännande! Hoppas han sköter sig haha.
Sen ska vi hitta på något skojigt efteråt, så kommer nog mamma ner en sväng innan hon ska jobba. 
 
Känner mig faktiskt sjukt nöjd över dagens träningspass, och hon som ger oss order är en jättebra tränare! 
Hon säger till om någon gör fel och försöker rätta till det, och hon puschar verkligen dom som tränar, och det är en bra tränare! 
 
Nu ska jag fortsätta att plugga lite lagar inom vården, hejsålänge!
 
 
Jag och syster fjantar oss i salen innan passet är igång, haha!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Linn♡

åh vad härligt, och SÅ duktigt♡
Sov gott, kramar!

2015-05-20 @ 22:48:48
URL: http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0