Fredag hela dagen

Äntligen sitter man hemma i soffan efter en fullspäckad dag! 
Först hade jag lektion, den sista Specialpedagogiks lektionen, så skönt! Efter det åkte jag och hämtade Jason på dagis och Xzeena hemma så åkte vi fort till klädkällaren och mötte upp mamma, sedan till verkstaden och rensade lite ibland våra saker som står där sen vi flyttade från underbara ytterby. Hittade massa gamla kort, sen vi gick i högstadiet, lägger upp dom imorgon :)! även gamla dagböcker, om när vi hade kört ryska posten HAHA! shit vad minnen, kanske ska läsa den för Jason när han ska sova? haha ne. 
Sedan åkte jag hem, hann vara hemma i ca 30 min sedan hämtade jag min syster så körde vi Joakims lillebror till göteborg, han skulle till Summerburst, fuskigt! Och fy vilka köer det var, hoppas det var värt det haha! 
Lite avendsjuka blev jag och min syster, nästa år!! 
Sedan handlade vi lite och nu sitter jag hemma och väntar på Joakim och Jason för lite fredagsmys, och ack värmland såklart.
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Veiken

Full fart med andra ord! :) Nu väntar vi bara på värmen och sommaren!

Svar: Oja, hehe! Ja de gör vi verkligen, detta vädret är så tråkigt!
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-05-30 @ 09:57:14
URL: http://www.veiken.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0