Godmorgon - Kungälvs crusing

Godmorgon på er! 
Idag är det ingen vanlig dag här i Kungälv utan det är Kungälvs stora speciella dag, kungälvs crusingen är idag! Det är en club Right backs som anordnar en crusing varje år och den blir större och större :) har vart med på den sen jag var liten då min pappa var med i klubben men idag är han inte det men min morbror är :) och jag ska köra Cadillac idag en bil vi lånar utav min mammas gubbe :) kommer säkert gå skit bra men lite nervös är man ju! Haha
& ni kommer såklart få hänga med oss på detta! Kommer lägga upp bilder så ofta jag kan speciellt på instagram SAANDRIIIE missa inte de :) 


Kommenterar gör du här!
Postat av: Jasmine

Coolt :)

2015-05-23 @ 17:13:23
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0