Godnatt min skatt

Försöka lägga Jason, och sedan hinna plugga.
 
Ikväll vill inte Jason samarbeta med sin mamma, han har sprungit upp ur sängen tjugo gånger snart tror jag. 
Att man alltid ska behöva känna sig som en tråkig tjötröv till morsa! Men idag kan han inte få vara upp lite längre än vanligt, jag har prov imorgon och måste verkligen plugga och det går ju sååådär när han är vaken, han är inte den som kan sitta i soffan och kolla på barnpogram en längre tid, haha han är en liten Emil unge som ska hitta på en del hyss! 
 
Men nu har jag satt på Stadens hjältar på tv:n så han borde somna snart, han är nog lik sin far, han kan inte sova om inte tv:n är på, han måste kolla på något eller iallafall ha något att lyssna på om han ska kunna somna. Och det tror jag att Jason har ärvt, det också ... haha. 
Hoppas han somnar snart så att jag hinner plugga lite till, gjorde en del i förmiddags, men har ett och ett halvt kapitel kvar. Men detta provet känns ganska bra ändå, men sunt förnufft och erfarenheter så klarar jag det. 
 
 
Just det, idag har vi vart och köpt nya möbler till våran fina inglasade balkong! 
Men vi hann bara få ihop en stol innan Joakim kom på att det tar förlångtid och han skulle fiska, så får fortsätta så fort han kommer hem, så ska ni få se bilder med! :D
 
Puss så länge!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0