Hjärnkaos!

Plugg plugg plugg, prov imorgon.
 

Min hjärna håller på att kolappsa känner jag, har pluggat nästan hela dagen, har fått in en liten del. Ska försöka lite till, det får gå som det går känner jag. Jag vill bara få detta överstökat nu ! 
Så himla mycket, fyra kapitel i boken, och allt det ska min trötta hjärna få in.
Känns inte alls kul att sitta såhär och tokplugga, hinner ju knappast leka med Jason, eller umgås med familjen överhuvudtaget, as tråkigt! Och när jag tar paus känner jag stress stress stress måste plugga!! 
Men undra hur mycket som kommer gå in mer ikväll, imorgon har jag knappt tid till att plugga. Har lektion på morgonen, sedan ska jag hämta Jason klockan 1 på dagis, och hinna lösa barnvakt på en halvtimma, provet börjar två och jag har helt glömt av det! Så sa till dagis att han bara är där tills klockan 1... men det löser sig säkert!  Så trött, vill bara sova. Just nu ångrar jag att vi sov i husvagnen inatt, hade kunnat plugga istället. ååh, kaos. Men men, bara att knipa och fokusera! 
 
Men snart tänker jag fan gå och lägga mig! Gott med fredag imorgon, ledigt i några dagar, så skönt det ska bli!
Och umgås med familjen, kanske tillochmed hinna träffa, mamma och pappa en stund, förhoppnigsvis.
Att dom gör såhär stora prov i en vuxenutbildning! dom flesta har småbarn, vissa har inte ens barnvakt. Och sedan har man ett hem att sköta, samt min älskade hund behöver uppmärksamhet. 
Bara att bita i det sura äpplet för snart, snart är skolan över för denna terminen! Och nu ser jag nästan en mållinje med allt slit, äntligen! 
 
Natti, Puss på er!
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: MartinaOlsson

sv; härligt! samma här :)

2015-05-15 @ 00:06:09
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Rebecca

fin :)

Hoppas du får en bra helg!

2015-05-15 @ 10:51:49
URL: http://rebeccamikaelsdotter.com
Postat av: Jasmine

Usch jobbigt med massa plugg... Lycka till med pluggandet i alla fall :)

2015-05-15 @ 16:34:11
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0