Söndag - Kalas

Söndag och snart kalas för mormor man som fyller 85år, HURRA HURRA!
 

Jason och Joakim är och tar sig en tupplur medans jag sitter här och bloggar, om en stund ska jag hoppa in i duschen och göra mig kalas fin, vi ska hem till min mormor på kalas då hennes man fyller 85år idag, GRATTIS! Men innan vi ska åka dit så ska vi köpa present osv. 
Ska även göra Jason och Joakim kalasfina, haha. Nä Joakim klarar det själv! 
 
Sedan är det mys söndag hemma, med tacos, bingolotto, godis(!), och sedan är det Johan Falk. 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en fin kväll. :D

2015-05-10 @ 19:06:35
URL: http://frokenkalmar.blogg.se
Postat av: Petra

sv nja tror jag ska satsa på en canyon men det dröjer nog fram till jul som jag köper då det blir rea på sånt. kommer nu spara varje månad till den

2015-05-10 @ 19:57:04
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0