Sooooova!

Då var denna stess fredag slut! 
Vi vaknade, duscha, fixa oss och sedan skulle vi gå till dagis, men Jason VÄGRADE hoppa i vagnen för att Xzeena (hunden) inte skulle gå med. Så jag fick dra på henne koppel och ta med henne för att han skulle vara glad och hoppa i så vi kunde gå. Sedan hem och lämna Xzeena och hämta böckerna till specialpedagogikens lektion, när jag väl kom till skolan så hade jag fått med mig hälsopedagogiksboken (!!) tokigt. 
Sedan efter lektionen åkte jag hem, hämtade Jason och köra han till hans faster med familj som passade honom medans jag åkte tillbaka till skolan och gjorde provet i Etiken, gick nog sådär! 
Läraren kommer antagligen att tro att jag är totalt reeetard! Svarade helt tokigt på frågorna, jag fattar inte ens vad jag skrev själv! Nästan så illa så att jag vill skriva till henne att det verkligen känns jätte knasigt! 
Men sen iallafall så hämtade jag Jason och åkte hem, sedan kom Joakim så åkte vi och handlade och åkte och grillade med Jasons faster och hennes familj :) nu är vi äntligen hemma och jag vill egentligen bara slänga mig i sängen och kolla på TVD och ex on the beach och sen sova! 
 
Idag har jag verkligen inte hunnit blogga alls, as dåligt! Jag vet att man inte ska skylla på att man inte hann, men det har jag verkligen inte gjort haft fullt upp hela dagen! Imorgon blir det bättre :D 
 
Gött väder har vi haft iallafall!! hehe, natti!
 
 
Tröja - Lindex
Byxor - Lindex 
Skor - Nike
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0