Trött, huvudvärk och plugg.

Jag är sjukt trött, jag har ont i huvudet och jag måste plugga inför morgondagens prov. Känns inte okej.
 

Igår var vi hemma hos mamma och grillade med familjen i Lödöse, efter en shoppingdag i Frölunda och på backaplan. Efter vi hade grillat så åkte vi hem vid ca klockan 22 på kvällen så kom det lite folk hem till oss så körde vi några Beer pong matcher, så idag är jag INTE pigg, inte för att jag blev full igår, men vi gick och la oss vid 2 kanske, och det är jag INTE van vid haha. Jag är småbarnsförälder så jag lägger mig alltid senast typ tolv iallafall, haha så imorse vaknade jag med en hejdundrandes huvudvärk. 
Och nu måste jag plugga inför vård provet vi har imorgon och det är inte kul att tänka med en hjärna som är trasig! haha.
 
Så glömde jag SJÄLVKLART min mobil igår hemma hos mamma, tur att hon är så snäll och kommer och lämnar den snart! Världens bästaste mamma! =)

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0