Trött som bara den.

Jag är så JÄVLA trött så jag kan tänka mig att sova i år och dagar!
 
Jag vill bara sova jag är så trött så jag knappt orkar göra något, är säkert pågrund av det tråkiga vädret, regn regn regn! Mina ögon går i kors känner jag, och vi får inte sova ordentligt på nätterna längre. Jason vaknar varannan timme ungefär och vill ha välling, eller titta på tv, men det får han såklart inte och då blir han så sur! 
Och imorse vaknade han klockan fem och var PIGG. 
 
Jag fattar inte varför han vaknar och varför han ska ha välling helatiden, hoppas på att han slutar med den jäkla vällingen snart så att man får sova på nätterna. 
& igår städade jag, och nu ser det ur som en BOMB igen. Jag hatar att städa hela jävla tiden!! (irriterad mamma till tusen) leksaker precis överallt, och kläder på golvet och disk. Jag SPYYR! Och massa tvätt. 
Ja, jag har ju att göra idag iallafall. Sätta på HÖG musik och köra ett städ race för så här kan man inteha det. 
Fattar inte folk som kan bo i sånt här stök, jag får total panik. Usch, blä uuuh! 
 
 
 
 
 
Ahh mina ögon svider! 
Kan    Det   Inte   Bli   Lunch   Tid   Snart! 
Så man kan passa på att sova samtidigt som Jason ska sova middag! Jaa, jipppiii hoppas timmarna går fort tills dess. Puss så länge!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0