Avlider snart.

Jag avlider snart av denna hemska förkyldningen! hatar att vara förkyld det är det värsta som finns, efter magsjuka då såklart! så jobbigt när man knappt kan andas genom näsan! USCH USCH UUUSCH!
 
Och man kan ju inte bara ligga och vara sjuk när man har en familj som är förkylda dom också, sedan får jag panik när det bara blir stökigare och stökigare, då kan jag inte bara ligga då måste jag städa även om jag inte orkar, man blir ju knappast frisk av en svinstia! haha. 
 
 
Mitt lilla hjärta! 
 
Nu sover Jason iallfall så jag ska vila lite i soffan med Joakim & Xzeena! Puss så länge!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Anonym

Ingen dålig blogg😉

Svar: Tack! =)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-11-07 @ 10:03:19

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0