Skola och betygsnack

Hej! Idag kom jag iväg till skolan trotsallt jag mår bättre och Jason mår bra :) hade även tur att det blir en kort dag i skolan idag skönt! Så nu ska jag snart ha betygsnack med fröken pirrpirr. Kommer säkert bli omprov. Men vad gör det lite mer att göra skadar ju inte.... 
Sedan ska jag hämta Jason och väcka min syster för jag behöver fixa nytt körkort för jag tappade mitt för två veckorsedan... la plånboken på biltaket och körde iväg.. suck! En taxi chaufför sprang ut och plockade upp allt men körkortet var de ända som saknades. Andra gången jag får fixa nytt hahah 😂 så klantig! Dagen innan denna olyckan så tappade jag mitt bankomatkort hahah men de kom tillbaka som sur var 😊 haha! 


Idag blev det UGGS, jeans, hoodtröja & min nya jacka :) 🍃🍁

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0