Söndag

Goddagens
Då vart det söndag igen och Joakim är och jobbar en sväng, jag och Jason har städat och lekt lite, även vart ute och gått med Xzeena en stund. Det har blivit så satans kallt ute nu, och kallare lär det väl bli. 
Ingen snö änsålänge iallafall, skönt! 
Och vet ni? nu har jag knappt tre veckor kvar på praktiken så skönt! Sedan är jag nästan klar med skolan! 
Just nu är det väldigt mycket med allt, jag gör allt för att klara praktiken utan att vara hemma en endaste dag så jag fortfarande är lite halv dålig och hostar, men jag vill inte missa en enda dag för då måste ju den tas igen och det har jag inte tid med haha. Så det är bara att köra på! sedan har jag två stora uppsatser som ska in, en på 50p och en på 100p och sedan har jag även ca 4-5 inlämningar kvar också inom gymnasiearbetet på 100p, sedan har vi vårt sista prov den 14de sen ska vi nog nästan vara klara! =) 
Sedan har vi även ett vardagsrumsgolv som är uppslitet på grund av vattenläcka ifrån ett element ... suck! Så nu ska det stå och torka med värmeplattor och fläkt några veckor, det är förhoppningsvis klart innan jul! 
Roligt med nytt golv iallafall =)! 
 
 
Nu ska jag ta mig en lång och skön dusch, sedan sätta mig med en utav mina uppsatser! =)
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Va gött att du ser ett slut med skolan :kr var bor ni om jag får fråga? Tänkte på att ni inte fått snö än :)

Förmodligen kommer de va lika mycket folk bästa lördag som förra! :)

2015-11-22 @ 18:21:30
URL: http://mittbabbel.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0