Vattenläcka och prov ✏📝

Goddagens! Igår när jag dammsög så märkte jag att vårat golv bakom soffan hade rest sig och sen visade det sig att det inte "bara" var den lilla biten som jag såg som hade blivit skadat det var liiite mer än så. Så idag har det var rörläggare, en som jobbar med dessa hus och en som har mätt skadan i golvet som har varit här. Så nu återstår det att se vad som händer, alltid är det något! 
Sedan så har jag prov klockan 15, så jag försöker få in allt i skallen men det är inte jättelätt med en överpigg unge som egentligen borde vila nu. Men icke sa nicke han åker runt i lägenheten som en galning med hans lilla bil, och den låter inte LITE! så det man läser kommer inte in i hjärnan det är bara oljudet som kommer in. Sedan ska han försöka att köra på Xzeena och även hennes vattenskål, jag blir tokig! 
Spännande att se hur denna dagen slutar, det var fredag den 13de idag va?
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0