Blackrace

I förmiddags drog vi iväg till Alvhem (fel sida älven) för att kolla på Blackrace. Våran biltokiga son blev jätteglad och satt fint och kollade på alla fräcka bilarna och klappade händerna när dom köra förbi.
När vi kom dit så skulle vi parkera (såklart) så kom en kille fram och frågade om jag skulle köra race eller parkera, haha jadu, jag ska parkera. Köra race, jag? med bilbarnstol en tvååring och hundbur, haha nejdu!
Men jag hade LÄTT viljat köra sånt här, verkar skit kul. Och man FÅR köra FOOORT, helt lagligt! Och det är ju awsome! så jag ska bannemig börja med race, måste bara öva lite haha. Joakim blev också sugen på att börja köra, så vi får la ta och köpa oss en varsin racerbil haha. Hade vart ASKUL! jag hade ju vunnit över Joakim, LÄTT. HAHAHHA! ;) 
 
Men iallfall, efter vi hade kollat på race så åkte vi hem till mamma och philippe och lämnade av philippe dom också var på racet. Och sedan åkte vi hemåt till Xzeena och sedan hem till pappa på middag. Hälsade även på pappas kära vänner innan och efter middagen. Nu sover Jason som en stock och drömmer om alla racebilar. Det har vart mycket bilar för honom idag, först race och sedan fick han massa bilar utav dom vi hälsade på =) Vart en awsome dag! Så nu är tillochmed mamma Sandra trött, funderar på att krypa till kojs, men får kanske vänta tills Joakim kommer hem som är ute och rastar hunden och stannade till hos grannen en sväng längre ned haha. 
 
God natt, PUSS!
 
 
 
Där fick ni lite bilder också! :) 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0