Idag är det den där jobbiga

Idag är det den där jobbiga dagen som man är så trött och verkligen inte orkar göra någonting. Imorse när jag skulle gå iväg med Jason till dagis kände jag hur febrig jag kände mig och att jag bara ville lägga mig och sova, men icke sa nicke, jag åkte till skolan och hade Pallitiv vård lektion. Pallitiva teamet var hos oss på besök idag, intressant att lyssna på hur dom arbetar. Och det är sjukt bra att dom finns.
 
Men iallafall Jason hämtade jag innan han skulle sova middag på dagis, för jag tänkte gud vad skönt om han sover hemma en stund för då kan jag också göra det. Men, han ville inte sova! Han blev jätte trött för ca en timmasedan och då somnade han på min mage i sängen, så ja han sover nu. Och lägenheten ser ut som en katastrof, jag måste städa och sedan måste jag handla för det finns nästan ingenting! 
 
 Låt bilden tala om hur jag känner mig idag! haha min söta hund! 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0