Magerumpalår

Mrl, magerumpalår! klockan nio imorse var jag och min syster första man inne i salen på STC för att göra ett pass MRL. Så gott att träna på morgonen för då har man hela dagen sedan att göra något annat. 
 
MRL, består av tre kondis block och sedan mellan dom tre så tränar man stryka i mage, rumpa och lår. 
Roligt och det ger en del, har märkt lite på bara tre veckor och då har jag tränat ca 3 dagar i veckan, med MRL och bodypump, och vi har även använt bandet och crosstrainen lite. Äntligen, ÄNTLIGEN är man igång! och det är så kul, denna gången ska jag INTE ge mig, nu ska jag bara köra all in. 
 
När jag kom hem så åkte Joakim och fiskade, så nu har jag duschat och Jason sover lunch. Så får vi se vad denna dagen har att erbjuda sen :) Vad ska du/ni göra? =)
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0