Minnesstund, kalas och myspys.

Godkväll på er, då lutar denna halloweenkvällen mot sitt slut. Jason sover och jag kollar på tv och ska nog sova snart jag med, är så trött och börjar bli sjuk med. Kände förut hur tät jag blev och har lite ont i halsen plus att jag känner mig helt slut. 
 
Jag har iallafall haft en bra dag med Jason och min syster, vi åkte till minnesstunden och tände ljus och la blomma till morfar, jag får en klump i halsen när jag tänker på dig morfar och mina ögon tåras, saknaden kommer aldrig att försvinna, och det gör så ont att du fick lämna oss så tidigt.. 
Vi var även hos Jowhanna och tände ett ljus, du är också väldigt saknad!  Imorgon ska vi åka till farmor och farfar. 
helt sjukt vad många ni är som har lämnat oss, åkt till ett annat ställe och väntar på oss =) 
 
Men iallafall, efter att vi hade tänt ljus så åkte vi hem till pappa och sedan gick vi iväg på 30årskalas, blev dock inte så långvariga, jag är alldeless för trött och ville bara hem och mysa med Jason. 
Tillslut kom vi hem och myste framför tvn med lite godis och sedan gjorde vi ordning lille Jason för natten så nu sover våran lilla älskling som en stock, och Joakim är ute i stor staden och kalasar lite, lär ju vakna när han kommer hem för han ska ALLTID berätta om vad som har hänt under kvällen förstår inte varför han inte kan vänta tills dagen efter då vi alla är vakna haha! 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0