Ska man behöva skämmas för sina medmänniskor?

Varför ska ni hålla på att skämma ut Sverige? 
Jag tycker så synd om dom som kommer hit som verkligen behöver tak övr huvudet och någonstans att sova. Dom har flytt ifrån krig och elände, och det är många många barn som kommer hit som är på flykt, och dom husen vi har här som dom kan bo i ett tag, ja dom ska ni elda upp. Varför? invandringen kommer inte att stanna upp för att ni beter er så barnsligt, ni förstör bara för oss. För det är antagligen vi som får betala för att bygga upp allt igen som ni eldar upp för ni tror antagligen att flyktingintaget kommer att minska, men då tror ni fel! Igår hörde jag att folk hade tänt på ett hus som barn bor i, BARN! ni kunde ha eldat upp massa BARN, hur fan tänker ni? oskyldiga barn.. usch och tvi. 
Ni skämmer ut sverige! jag tycker absolut inte att vi ska hjälpa alla, men dom vi kan hjälpa är ju jättebra! 
 
Sverige är verkligen påväg down, asså ni eldar upp hus överallt och sedan går det alldeless för långt för en del, tillexempel han som hade ihjäl två stycken i Trollhättan för att dom var invandrare! Vad fan händer?
 
Varför kan inte bara alla vara vänner och hjälpa varandra? att det ska vara så svårt. Tänk för fan på våran barn som ska växa upp i detta land, ska dom behöva vara med om våld och hat? för att inte vi vet bättre, nej det ska dom inte! Och hur vill ni själva bli omhändertagna den dagen det antagligen kommer att bli krig här om folk ska fortsätta att hata dom andra länderna, ska dom elda upp dom enda husen som vi kan få tak över våra huvuden, och en säng att sova tryggt i ? där vi kan skydda våra barn och ge dom värme och mat? 
Nu får fan folk skärpa sig! 
 
God morgon förresten! haha jag blev så butter när jag såg detta på tv igår, men orkade inte gå in och skriva hur mycket det än kliade i mina fingrar så det fick bli ett buttert inlägg såhär på morgonkvisten! haha
 
Snart ska jag och Jason göra oss iordning och gå ut  med Xzeena, sedan ska vi hem till min syster och äta frulle och gosa med hennes kattunge, fast den är mer vild än tam haha! 
Sedan ska vi handla lite Halloween saker, så vi kan pyssla här ikväll! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0