Vad händer, i sverige?

Vad händer i Sverige egentligen? vårt trygga lilla sverige börjar bli allt mer och mer ett farligt Sverige. 
Skottlossningar till höger och vänster, vi eldar ner asylboeende som ska hjälpa familjer i kris och sedan hade vi en svärdman som hade ihjäl en lärare och en elev i en skola i Trollhättan igår. Vart är sverige påväg? ska vi våga lämna våra barn i skolan? ska vi ens våga gå utanför dörren? måste vi helt enkelt leva innanför stängda dörrar? detta är så sjukt, så sjukt att man inte kan fatta att det faktiskt är sant. 
 
Jag vill inte att min son ska lära sig efter er som håller på med denna skiten, jag vill inte att han ska vara med om sånt här som ni håller på med. Jag vill att min son ska ha en trygg och säker uppväxt utan massa våld och mord. Det sista jag vill är att han ska ta lära ifrån er som gör såhär. Jag lider verkligen med lärarens och elevens föräldrar familj vänner och släkt. Det är så hemskt.. hur kan någon ens tänka den sjuka tanken att gå in i en skola med massa barn i för att skada/döda? vad händer ? asså vad fan händer? 
 
Sedan vill jag ge en stor eloge till läraren som gjorde allt för att skydda dessa oskyldiga små barn, men tråkigt nog miste denna hjälten livet. Så tragiskt.. 
 
Synd att vi inte kan se alla dessa psykiskt sjuka innan det är försent, att inte vården räcker till för att dessa ska få den vård som dom behöver... för dom är ju sjuka! så fuckin sjuka .. usch. 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Fruktansvärd händelse! Jag skyller på politikerna, dom måste Steppa upp och göra nått och sluta göra skillnad på folk å folk, vilket dom gör idag. Vi ska hjälpa flyktingar och vi ska hjälpa människor som redan bor här, men de sistnämnda är det sämre med.

Svar: Håller med! De är illa ...
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-10-25 @ 12:43:16
URL: http://mittbabbel.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0