Egentid deluxe!

Idag fick mamma Sandra lite egentid deluxe, Joakim tog med sig Jason till båten idag så han fick åka med pappa och fiska, och dra upp hummertinor. Och jag fick egentid hemma, helt ensam med Xzeena! 
Awsome haha, ne tomt är det, men det är ganska skönt ibland haha. 
Så här kan jag sitta och blogga och göra allt i min egna takt, ska ju göra lite hemmagöra med, hänga tvätt och sånt, sedan ska jag ta en långis med Xzeena :) 
 
 
 
 
Det är så mycket man vill göra på sin "egentid", man vill blogga, kolla på serier och ta en låååång dusch, ja you name it. Får se vad jag hinner med =) Kommer säkert sluta med att jag stannar här i sängen framför bloggen haha ;) 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Hahaha brukar bli så, egentid och man vill få massa gjort, men i slutändan får man inget gjort! Typiskt!! ;)

Svar: Hahah ellerhur! precis så är det haha :P
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-09-30 @ 20:25:33
URL: http://mittbabbel.blogg.se/
Postat av: Cissi

Visst är det så, man måste ju maxa när man väl är själv ;)

Svar: Haha ja de måste man göra! synd att tiden går så fort ibland bara haha man hinner ju inte med allt man vill göra haha :P
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-10-01 @ 10:23:24
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0