Mys morgon i ovädret 🍁

Godmorgon i höstliga ovädret ☔🍁 
Jason vaknade tidigt .. Idag igen. Joakim har åkt till jobbet och vi ligger i soffan och njuter utav våran lediga dag och tittar på barnkanalen. 

Och idag är det äntligen fredag!! Men jag har lite att göra måste plugga inför ett prov vi har i akutsjukvård på torsdag.. ganska stort har jag fått för mig att det är. Sedan ska jag förbereda gymnasiearbetet.. mycket nu!! Men ack va jag ska kämpa på för snart är det klart!! Så underbart. 


Hoppas att vädret blir lite bättre sedan så vi kanske kan gå ut men det är väl tvek. Får se vad vi hittar på idag kanske måla och pyssla lite.

Vad gör ni när det är storm ute? Puss ♡

Kommenterar gör du här!
Postat av: Vano

Vad mysigt!
Lycka till med plugget och provet sen när det är dags :)

Svar: Tack så jättemycket! Hoppas allt är bra med dig! =)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-09-18 @ 12:42:52
URL: http://vanissajulclaude.se/
Postat av: Cissi

Åhh vad skönt att vara ledig :D

Trevlig helg!

Svar: Ja verkligen! Tack detsamma =)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-09-18 @ 13:32:18
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0