Pluggpaus!

Gud vad tiden springer iväg när man pluggar, illa. Jag vill ha så mycket mer tid till detta men jag orkar inte och jag har inte orkat eller haft tiden till provet. Jag har nog inte riktigt hittat den inställningen än som man måste ha när man ska plugga, men den kommer väl snart. Nu får jag iallafall ta en pluggpaus för mat och lite bloggning hihi. Joakim och Jason är och åker båt och hälsar på farmor och farfar. Känns så otroligt tråkigt och sitta här och plugga när jag egentligen ska köra MRL klockan 20 idag, men icke sa nicke jag får sitta här. Få bli bandet hemma imorgon och en långre promenad med Xzeena sen. 
 
Skönt att provet är över imorgon, imorgon bitti vid åtta tiden får ni gärna hålla tummar och tår för mig haha för då gör jag provet, sedan har vi helg!! Vi behöver inte vara kvar efter att vi har gjort provet, så jag går hem och gör lite inlämningar inför gymnasiearbetet så blir en del utav det klart också. Måste beta av så mycket som jag bara kan för i december så ska jag göra en vårduppsats också! Så man inte har för mycket i slutet att göra, allt ska vara färdigt och klart några dagar innan terminen är slut har jag tänkt =) 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0