Prov avklarat

Avklarat provet så nu får jag vänta på resultatet, hoppas hoppas jag klarade det så man slipper att ha något släp efter sig. Men jag tror det gick ganska bra, huvsat iallafall det måste det ha gjort. Kommer väl inte bli ett A men kanske ett E haha, jag är nöjd bara jag blir godkänd. Ska snart hämta Jason också, men funderar lite på vad vi ska göra idag. Kanske åka ner tll tatueringsstudion och planera min tatuering för Jason. 
Ska göra hans fot med namn och födelsedag. Men den ska bli bra och den ska synas, funderar på att ha den på bröstet, men det är svårt. 
 
 
 
Eller om jag drar med Jason till lek och buslandet kanske. Jadu, vi får se vad dagen har att erbjuda! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0