Så mycket att göra, så lite ork.

Jag har verkligen så mycket att göra idag känner jag, jag behöver ibland annat fixa i badrummet, samt diska, städa kylskåpet , hänga tvätt och dammsuga och plocka upp lite här och var efter Jason. Jag har en skoluppgift tills imorgon, som måstes göras med. Men, jag är så trött, jag vill bara sova. 
 
Jag har vaknat två nätter i rad och inte kunnat somna om på några timmar och när jag väl har somnat så vaknar Jason. Märks att det är en jobbig dag som närmar sig, för tårarna har börjat komma tillbaka och alla jobbiga tankar, och saknaden gör ondare och ondare, jag önskar att vi fick mer tid och att vi hade träffats så mycket mer än vad vi gjorde. Och jag vill veta att du har det bra, men jag vet att du kommer stå med öppna armar när vi kommer till dig, så vi ses när min/vår tid är inne. På fredag ska vi säga farväl till dig, och det är REDAN så jobbigt, även där vet jag att du kommer att vara med oss, men fy vad jobbigt det kommer att vara. Du är så saknad och så älskad!  
 
Men nu ska jag nog vila en stund så får Jason tråkigt nog vara med och städa lite sedan, nu vilar han med så jag ska nog passa på. 
 
 
Vi har faktiskt vart i affären idag och köpt lite korgar till badrummet och annan skit som man måste ha haha.
Och vi har vart ute och cyklat med hans balans cykel och lekt lite =) så att han får hjälpa mamma och städa en timma gör nog inget sen haha. 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Robex Lundgren

söta

Svar: Taack! =)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-09-10 @ 10:10:15
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0