storgrät

Sitter i skolan och har medicin lektion! Jag vill bara hem och hämta min plutt på dagis. Han var så ledsen när jag lämnade honom imorse och grät så mycket. När jag skulle ta Xzeena som satt fast i räcket utanför ser jag Jason springa emot mig i ren panik han kommer mot räcket och bara skrik gråter! Det gör så ont i mamma hjärtat!!!! Jag började nästan gråta själv och det var inte långt ifrån att jag tog han med hem igen och sket i skolan hahah!  Men de är ju absolut inte bra att göra så, fick vackert tala om för han att jag kommer snart och hämtar dig! O sen gick fröken iväg med han och jag vände om och gick samtidigt hörde jag han storgråta :( usch va hemskt! Men snaaaart ska jag hämta han ♡♡♡ 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0