Stress stress stress

Vilken dag jag har haft!  Först så vaknade vi och var såå trötta så drog oss liiite extra i sängen, sedan hoppade vi upp alla tre, Joakim åkte efter att han vart ute med Xzeena, jag fixade mig och Jason, gav han lite frukost och sedan gick vi till dagis. Jason hade med sig sin påse med mac queen på, och i den har han massa bilar som han ville ha med sig till dagis, klart han fick! Så hans fröken började leka med han och bilarna när jag skulle gå, så han blev inte så ledsen som han brukar.
 
Sedan åkte jag till skolan och hade akutsjukvårds lektion från klockan 8,00 till klockan 16. 
Vi gick igenom alla möjligt infektionssjukdomar idag, det var några stycken! 
Efter skolan hämtade jag Jason som var ute och lekte på dagis, han blev så glad när han såg våran bil. Och när jag gick ut ur bilen så blev han så glad så att han började gråta, det gör han varje gång haha min sötnos!
 
Med engång efter att jag hade hämtat honom åkte vi hem till momor och sedan till affären och handlade massa saker till lördagens festligheter. Mamma, mormor, Jason, Carro och Nisse var med och handlade. 
Sedan har jag och Jason vart hemma och myst, och städat! Slipper vi städa så mycket imorgon, skönt!
 
Imorgon ska vi baka bullar och lite annat, kulkul! Sedan ska vi handla lite till till festen =) och på kvällen ska vi hem till mamma och sätta upp partytält! =) 
 
Här är lite bilder ifrån mammas kalas hon hade igår med alla mina fina släktingar. 
 
 
 
 
 
Nu ska jag gå och ta mig en dusch efter denna långa dagen! Puss 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0