Tack och lov för ett friskt barn.

Godkväll! Idag har det vart en del på schemat, först lämnade jag Jason på dagis och sedan åkte jag till skolan, där var jag på en palliativ vård lektion, ganska intressanta. Idag kollade vi på en film om cancersjuka barn, det är så hemskt att se dom så sjuka! Vi fick följa fyra stycken som hade olika slags cancersjukdomar. Tre av dessa barn överlevde, fast cancern kan komma tillbaka så jag vet inte hur det är idagens läge, men jag hoppas att dom lever såklart! Den minste var bara 7månader när han fick cancer, så himla tragiskt och orättvist.
 
Efter skolan hämtade jag min lilla Jason, som man saknat sådär extra mycket pga utav denna filmen med cancersjuka barn. Man ville bara springa och hämta honom och ge han världens kram och bara pussa på honom, jag är så lycklig att du är frisk och jag ska ta vara på all tid jag kan med honom! 
 
När jag hämtade Jason så sov han så sött ute i vagnen och han hade haft en bra dag på dagis, med bus och lek. Dom  sa att han har börjar busa en del, men det tycker dom bara är roligt som tur är! haha antar att det inte är lika stora bus som det är hemma haha!  När vi kom hem la vi oss i soffan och kramades och kollade på barnprogram medans Jason fick vaknat till ordentligt. Sedan var det bus och stoj igen, och vi städade lite och lagade mat. När Joakim kom hem åt vi fort och sedan for vi iväg till Ikea !! :) jag har äntligen fått bort den fula badrumsspegeln som vi hade hemma, helt underbart! och det ser så mycket fräschare ut nu. Ser nästan ut som ett helt nytt badrum haha. 
 
Vi hann även med att gå en liten promenad, och stannade till och lekte lite vid en lekplats. En lekplats som det finns så otroligt mycket minnen vid, fast än att den är ombyggd. 
 
Här är lite utav dagens foton!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0