nu är denna dagen äntligen över

Denna dagen har vart såååå lång! 
Upp och hoppa imorse klockan sex sedan iväg till jobbet mellan 7.30 och 16, sen direkt hem och ut med prinssesan, Xzeena. Sedan kom min syster och hämtade mig så åkte vi och gjorde klart min tatuering som påbörjades i januari haha kände att de var dags att göra klart den nu. Man har ju aldrig tid över till sånt nu för tiden så jag fick vackert ta mig tid. Så ja nu är den äntligen klar :)! 
Efter det åkte vi och handlade och köpte pizza. Så ja de fick bli en promenad med min kusin och min finaste vovve efter den feta pizzan också :)! 

Och nu ligger jag äntligen i den goa sängen och ska sova! Hoppas på en feberfri Jason imorgon också. 😙 godnatt på er! 


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0