Söndag och helgen är snart över.

Denna helgen har vart rätt så bra faktiskt. 
Men synd att den ska gå så himla fort bara. imorgon blir det jobb och förskola igen. 
 
Fredagen spenderade jag med mamma och Jason, vi hälsade på hemma hos mormor och Nils och fikade. Vi handlade också så blev det middag hemma med Jason, Joakim och våran lille Xzeena som åt det som kom under bordet. Sedan så kom min syster och Joakims bror hit så satt vi här flera timmar och tjötade. 
Sedan så åkte dom hemåt och vi gick och la oss. 
Lördagen åkte jag och min syster och tränade MRL och gick en stund på bandet. Sedan på förmiddagen åkte vi till Jasons farmor och farfar och lämnade Joakim som skulle hjälpa dom med huset, så vi åkte vidare och hälsade på våran kusin på hennes jobb, och fikade. Sedan hämtade vi Joakim igen och åkte och köpte mat, Kina mat och Carro ville såklart ha kebabtallrik. Sedan kom grannen förbi och en kompis till min syster så satt vi här och tjötade, mycket tjötande denna helgen haha. 
 
Idag har vi tagit det lugnt med en lugn och bra morgon, åkte sedan och köpt ny fisk till akvariet, en slammis. Ooch sedan till kärna en snabbis och sedan hemåt. Även hunnit att träffa syrran och mammsen idag. 
Våran kväll spenderade vi framför bingolotto och sedan en promenad emellan spelen, tänka sig att vi hann det. Mellan andra och tredje spelet haha! bra mellanrum där! och nu ska vi se Johan Falk och sedan sova.
 
Hoppas att ni har hft en bra helg! Kram
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0