Bröllop

Godkväll på er!
 
Hoppas er dag / kväll har varit bra för det har iallafall min varit. Vi har legat i sängen typ halva dagen, och njutit av vår nya madrass som vi fick tummen ur att köpa igår innan vi åkte hem till mamma och Philippe på en grillkväll =) Sedan var vi tvugna att gå upp och åka och handla lite mys till Jason och Carro som passade honom ikväll när vi var på bröllop, och Jossan såklart!  som har vart med och passat Jason ikväll.
 
Ja, som jag skrev innan så var jag och Joakim på bröllop ikväll hos hans kusin. Jättefint bröllop var det och det var jättekul också. Hände saker helatiden =) och det är ju kul! och superfina var dom! Synd bara att det regnade så när dom egentligen ville ha vigseln ute, men det gick ju lika bra inne =)! 
 
Så nu ligger man äntligen i sängen med Jason och Xzeena, Joakim är hos grannen så jag ska passa på att kolla lite serier innan jag somnar för ikväll. 
 
Puss
 
 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0