Kallt med höst

 
Idag var det upp tidigt, gjorde oss iordning och åkte och lämnade Jason hos hans farmor och farfar som passade honom en stund medans jag och Joakim gjorde lite ärenden =) 
Sedan hämtade vi Xzeena och åkte och hämtade Jason, fick även bli en sväng till biltema för min (vår) älskade bil är sjuk, bromsarna låter som tusan när man bromsar haha så pinsamt! men nu ska hon få vård! (vårdarbetsskada) sedan blev det ju en sväng till HM med såklart! en ny jacka till Jason och lite annat skoj. Och sedan så åkte vi hem och min pappa kom och fikade en stund. Fick självklart köra runt på min syster efter gårdagens balader som hon vart ute på =) men det är ju en vana. Fick ju en handlar kompis med till City Gross. 
 
Ikväll ska vi bara vara hemma och mysa, har fått tända lite ljus för att värma upp här hemma lite. Dom har ju inte igång värmen över sommaren, (vems dumma idée?) det är ju svinkallt nu! höst och sånt. 
Hade tillochmed min vinterjacka på mig förut när jag skulle handla, haha! 
 
Här har ni Jasons fina outfit idag
 
 
Det är så lätt att få bra foton på han nu förtiden! haha =)
 
Tröja - HM
Byxor - Name it 
Skor - Skopunkten 
 
Hoppas ni har en bra dag! xxx Sandra 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0