lek och buslandet

Idag har vi haft en riktig lek dag med Jason. Vi åkte till lek och buslandet och vi var nästan där hela eftermiddagen. Min syster var med också och efter en stund kom även pappa dit :) 
Jason tycker att det är så roligt där, finns ju så mycket kul att göra för barnen där :) o föräldrarna kan sitta och fika hahah! Nä vi föräldrar får allt röra på döfläsket vi också. Det är som ett gympa pass 😂 
Efter en stund kom även Linda och Sandra med deras söta barn, hann umgås med dom en stund innan vi åkte hem för Xzeena var ju ensam hemma och de kan hon inte vara hur länge som helst :). 


Sedan åt vi och hade fullt hus i någon timma, min syster, min kusin, Jossan och sen kom även min minsta kusin en stund :) 

Jaja nu ska jag sova för imorgon ska det börjas jobba igen ;) puss och godnatt  😙🌜

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0