Tredje natten

Hej på er mitt i natten. 
Idag har vi haft ännu en lugn dag i Tylösand, med sol regn och lite åska. 

Idag är inte heller någon vanlig dag för idag fyller Xzeena 6år! Så hon har blivit uppvaktad med tårta och paket :) min lilla donna... 6 år redan... vad åren går fort! 

Sedan har hittat grillat och vart nere vid havet och fotat lite men dom korten kommer ut under veckan då det inte finns internet i datorn... suck! 

Men iallafall, när vi var nere vid vattnet och provade att flyga drake (som inte gick så bra, snöret lossnade två gånger och sen kom den upp lite men den dök lika snabbt ner isande igen haha) så kommer det en barnfamilj med tre små barn. Och jag måste bara påpeka att det blåser ganska mycket, vågorna är stora och starka, det är en röd flagga på badvaktens lilla hus. Alltså ska man ju helst inte bada. Men dessa barn fick bada, dom var ganska långt ut för sin längd och man ser hur vågorna kastar dom. Barnen är mellan 2-5 år kanske. Jag hade personligen ALDRIG låtit Jason bada där idag, aldrig.
Dags för en del att vakna och inse att vatten inte är att leka med! 

Jaja, vi gick iallafall hem till husvagnen och när vi hade kommit en bit så började det bokstavligen talat att spö regna på oss. Slängde på regnskydd på Jason vagn och på systemkameran som sedan fick åka med Jason hem. Paraplyet jag höll över mig och Joakim hade jag egentligen kunnat skippa för vi var ändå dyvåta när vi kom fram. Helt pisseblöta! Jason klarade sig bra iallafall, men jag Joakim och Xzeena fick oss en otrolig dusch haha.


Nu har jag kollat på en film medans Joakim är med grabbarna på Lars Kristers?  Dansbandsmusik..... haha! Dont understand thats music. .. och snart ska jag ta och sova faktiskt. Hoppas ni har haft en bra dag! PUSSS 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh ser helt ljuvligt ut :)

2016-08-05 @ 17:33:02
URL: http://www.saramadeleine.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0